عاشقانه های من
عاشقانه های من



 

 

                                                                          

http://susawebtools.ir/img/gallery/welcome/18.gif
 
 

ســـــــzibaــــــــــلامــ دوستای خـــوفــ

zibaممنون که اومدینـــzibaـــــziba

zibaراحـــــــــــــت باشین اینجا وب خودتــــونهziba

zibaمی خــــــــوایم بگم نظر یادتون نره هاziba

 

وقتی نظر نمیدی همچین حسی بهت دارم

.

پس تا لهت نکرم .........

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

قوانین این وب خوشمزه

 

1 . بدون نظر بیرون نرید....

 2 . کپی فقط با ذکر منبع مجازه.

3 .همه کس از همه جا لینک می شن

4 .  بی ادبی..... ممنوع می باشد..



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت17:11---26 مهر 1392
سلام
خوبی؟
از وبلاگ سه قدم تنهاییم
واقعا محشری عالی عالیه


shahram
ساعت21:38---23 مهر 1392
مرسی که سر زدی ولی اسم وبلاکت آشناس یکی باهمین اسم لینکه
پاسخ:ولی اون من نیسم


مَمَل
ساعت15:28---18 مهر 1392
عاپ کن خواهرم عاپ کن.محمد بیکار
پاسخ:خخخخ باش


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:29---18 مهر 1392


هانیه
ساعت10:01---18 مهر 1392
سلام عزیزم.وبلاگت خیلی قشنگه.اگه با تبادل لینک موافقسی بهم بگو.منتظرتم

mehdi
ساعت18:34---17 مهر 1392
سلام وبت توپه قشنگه
پاسخ:مـــــــــــــــــــــــرسی


محمد ردایی
ساعت18:26---17 مهر 1392
سلام خانومی چش نزنم عجب نظری برام گذاشتی.باز هم مشتاق دیدارم ممنون.
پاسخ:چشم حتما دوباره سر میزنم


masir bad
ساعت14:06---12 مهر 1392
سلام ممنون از اینکه بهم سر زدید وب شما هم عالیه...لینکتون کردم
پاسخ:مـــــــــــــــــــرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 10 مهر 1398برچسب:,

|
 


سلام عزیزان خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید با نظراتتون میتونید خوشحالم کنید .من خودم با تک تک مطالبم حال میکنم شما هارو نمیدونم.درهرصورت نظریادتون نره! مــــــــــــــــــرســـــــــــــی ما خودمــــون آســ ✗ درو بریامـــون خاصــ ✗ دنیا دســت ما زاخاراسـتـــ ✗ گفته شــــده اونایــــی که به ما نمیــــخورن ✗ دارن یواش یواش جــــر میخــــورن ✗ به من نپــــر ✗ لب پـــــر میشی ✗ لب تـر کنـــم ✗ پـرپـر میشــی ✗ بآشــﮧ مـטּ لآشـــے اصــטּ مــטּ متلاشــے! ✗ اینجــآش جـآ بـפــث داره ڪـﮧ ایـטּ زنــנگیـــﮧ منـــﮧ! تــפ ڪجاشــے؟ ✗ بـــــــــا اعصاب من بازے نکـــن ✗ بخــوام بــات بازے ڪنــم شـــــهـــــــر بــــازے میشهـــ ✗ خواســتـم در جریــان باݜـــے!

 

 

نسترن جون

 

مهر 1392

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asheghane haye man و آدرس skylight-n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق 2 طرفه
باحالاش بیان تــــــــــــــــو
غم بوک
زدبازی و پایدار
عشق2 طرفه
###بازی انلاین###
###دانلود اهنگ جدید###
###فال عطسه###
###خرید شارژ اینترنتی همراه اول###
###خرید شارژ اینترنتی ایرانسل###
###انواع اس ام اس ###
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 11669
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس